دو قند عسل

اسباب کشی نصفه نیمه!

1391/5/8 17:14
نویسنده : مامان
481 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یه شب بیداری تا 5 صبح (البته بعد از خواب کردن بردیا و انجام مراسم نازی کردن دانیال) موفق شدم که از وبلاگ قبلی دانیال به نی نی وبلاگ اسباب کشی کنم ولی نمی دونم با اینکه تمام مطالب رو انتقال دادم چرا از لحاظ زمان بندی همه چیز ریخته به هم و خیلی از عکسها نمیاد، فکر کنم اگه بخوام معطل یاد گرفتن درست کردن تاریخ مطالب قبلی بمونم دیگه دانیال و بردیا بزرگ شده باشندابرو تازه همین الانم 9 ماه تاخیر دارم برای نوشتن خاطرات تولد بردیا و صد البته خاطرات داداش بزرگه بودنه دانیال

آخه بچه های من بزرگ کردن هر یکی شون اندازه ی ده تا بچه کار داره! خودمم باورم نمیشه که چطور این مدت گذشته و من که اینقدر منتظر تولد بردیا بودم تا بیام و عکساشو بذارم این کارو نکردمگریه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سمیه
8 مرداد 91 17:37
خسته نباشی از اسباب کشی
حالا زیاد سخت نگیر بقیه داستانها رو بنویسی جبران میشه!


------------
باشه دیگه سخت نمیگیرم، می خواستم به وبتون سر بزنم اما خطا میده یعنی آدرس وبتون اشتباهه؟
خاله مینا
8 مرداد 91 20:49
ای من به قرررررررربون این دوتا داداش برم لختوی خااااااله
مامان آرین و آوا
8 مرداد 91 22:37
سلام مامانی از خوندن برخی مطالب وبلاگتون لذت بردم من هم مثل شما دو تا فرشته آسمانی دارم : آقا آرین و آوا خانومی. آقا آرین الان 5 سال و 9 ماهشه و آوا هم 10 ماهه هست. خوشحال می شیم لینکتون باشیم به ما سر بزنید تا از تجارب هم استفاده کنیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دو قند عسل می باشد