دو قند عسل

ماهی پر دغدغه

1391/5/10 2:27
نویسنده : مامان
633 بازدید
اشتراک گذاری

تیرماه همیشه برای من و آقای پدر یه ماه پر از اتفاق ، پر از بالا و پایین بوده و هست، تیرماه ازدواج کردیم، تیرماه خداوند اولین فرزندمون رو به ما هدیه داد ، تیرماه اسباب کشی کردیم و ... حالا شرح حال تیرماه امسال:

آقا بردیا یه دونه ی کوچیک رو صورتش بود که در اثر یه پشه گزیدگی ساده بوجود اومده بود مامانی طاقتش تموم شده بود که چرا این دونه نمیره  با دستش اونو کند که کاش این کارو نکرده بود، آخه جای دونه که نرفت هیچ، جاش به صورت یه دونه ی قرمز آویزون موند! هر روزم این دونه بزرگتر می شد دیگه این آخریا شبیه خال گوشتی شده بود، تا اینکه دست بردیا خرد بهش و افتاد... چشمتون روز بد نبینه که از جای اون دونه مدام خون میومد هرچی صبر کردیم که شاید خونش بند بیاد ولی انگار نه انگار تعجب ده دقیقه ای که گذشت بردیا رو بردیم بیمارستان کودکان گفتند یه آزمایش خون بده شاید مشکل خونی داره! گفتم آقای دکتر چه مشکل خونی این حرفا چیه ما پسرم رو ختنه کردیم اگه مشکل خونی داشت همون موقع خونش بند نمیومد. دکتر یه نگاه عاقل اندر سفیهی کرد به من و گفت بعد از آزمایش ببریدش دکتر پوست، ما هم بدو بدو بردیا رو در حالی که خون همینطر بی وقفه از صورتش میومد بردیم دکتر جمشیبدی که نبودش و گفت تا بیست روز دیگه نمیاد و دوباره تو خیابون شلوغ سیدجمال با این همه ترافیک ماشینو برداشتیم رفتیم دکتر باغستانی، منشی دکتر که می خواست مارو تو بفرسته با کلی خونسردی بعد از نیم ساعت ( همینطور گر گر از صورت بردیا خون میومد ) مارو فرستاد پیش دکتر که گفت باید دستگاه باشه بسوزونیم رگشو چون این یه جوش خونیه ولی من دستگاه ندارم، اگرم میخواین جاش نمونه برید پیش جراح پلاستیک، ما هم همچنان که بردیا رو در بغل داشتیم و لباس بردیا پر خون بود و خودشم در حال شیطونی کردن به مطب جراح پلاستیک رفتیم و یه ویزیت ٢٥٠٠٠ تومانی هم دادیم و رفتیم تو ( بماند که در این میون مردم هم دنبال ما راه افتاده بودند و می پرسیدن خانوم بچه تون خرده زمین و ...) دکتر ... پرسید چی شده تا من لب به بازگو کردن ماجرا وا کردم شروع کرد به داد و بیداد کردن سر من که چرا مواظب نبودی خانوم  چرا دست زدی به جوش صورتش و ... هر چقدر من سکوت میکردم تا حرفاش تموم شه اما ول کن نبود چند بار خواستم بگم آقا بسه اصلا به توچه بچه ی خودمه دلم خواسته تو وظیفتو انجام بده ... اما چون چند تا دکتر رفته بودیم و کسی نبود یا دستگاه نداشت گفتم بذار هیچی نگم بعد از ده دقیقه ای داد و بیداد، بالاخره دهن مبارکش رو بست و گفت حالا برین خونه و یک ماه دیگه بیاین تا ببینم چی کار براش میشه کرد، جالب اینجاست که بعد از دو ساعت دویدن از این دکتر به این دکتر درست داخل مطب همین دکتر بی ادب خونریزی بردیا بند اومده بود. در حالی که رنگ از روی خودم رفته بود و ضعف کرده بودم اومدیم خونه و شکر خدا خونریزی بردیا خوب که شد هیچ جای دونه هم بدون هیچ دوا دکتری خوب شده فقط معطل همین بود که من یه عالمه از دکتره فحش بخورم و هیچی نگم!

 

اما بعد از اون جریانات اتفاق های خوبی رو هم داشتیم: 

دندون در آوردن بردیا و آش دندون

 

تولد ٨ سالگی آقا دانیال گلم

 

اینم بردیای من بعد از جشن تولد داداشش

پسندها (1)

نظرات (6)

خاله منا
10 مرداد 91 11:02
وااااای خداااا با این عکس آخریه دیگه دلم ضعف رفتتتتتتتتتت واسششششش قربونت بشه خاله عزیزمممممم وااای من این خونا رو ندیده بودم فقط تعریفشو شنیدم باورم نمثیشه چقد زیادههههه
خاله مینا
10 مرداد 91 17:10
الهی من بمیرم برات خاله فدای چسب زخمت بشم عمرم قربون آقا دانیالمم برم که دیگه مرد شده
سحر
12 مرداد 91 15:26
سلام

وای الهی صورتش چه خونی شده

راسی من دوس نتی میترا و منام ادرس وبتونو دیدم گفتم بیام یه دیدنی کنم
نمیشه عکس منا رو هم بذارین من ببینم

نی نی های خوشملی دارید خدا حفظشون کنه تعریف دانیالو خیلی شنیدم

فعلا.......


ممنون عزیزم لطف دارید
❤مامان آزی❤
12 مرداد 91 20:19
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان آرین و آوا
21 مرداد 91 16:37
سلام ممنون از اینکه افتخار دادید و ما رو لینک کردید همچنین با عرض معذرت فراوان به خاطر پاسخ دیر من یه کمی سرم شلوغ بود کوچولوهای عزیز رو ببوسید من هم با افتخار لینکتون کردم باز هم به ما سر بزنید ممنون. در ضمن از اتفاقی که برای دانیال کوچولو رخ داده بهت زده و متأثر شدم متأسفانه بعضی از پزشکای ما به جای آرامش و دلداری دادن، بیشتر آدمو هول می کنن و به آدم احساس گناه می دن.
لعیا جون مامان
28 مرداد 91 2:48
دوست دارم خاله جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دو قند عسل می باشد