دو قند عسل

روم به دیوار

1392/2/13 19:17
نویسنده : مامان
444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، با خجالت بسیار، روم به دیوار من بعد از هشت ماه اومدم. نمیدونم که باز هم میتونم بیام و بنویسم یا نه ! آخه تا حالا یکی دوبار دیگه هم اومدم که مطلبی بنویسم اما نصفه نیمه ثبت موقتش کردم و رفتم چون زلزله کوچولوی من از خواب بیدار شده و نذاشته . حالا تا بیدار نشده تند تند بگم که بردیا الان یک سال و نیمش است و نه تا دندون داره بقیه ی دندوناشم همگی دسته جمعی شورش کردن و دارن در میان تشویق

دانیال هم دو هفته دیگه مونده مدرسه ش تموم شه خنده

پی نوشت: بالاخره یه چیزی نوشتممژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله مینا
16 خرداد 92 23:22
هوووووووووووووووو راااااااااااااااااااااا دس دس دس دس دس دس خوش اومدی خواهرررررررررررررررچشمام به این وبلاگ سفید شد بیا عکس بذار از جیگرااااااااااااااااااام
خاله مینا
10 تیر 92 18:19
اییییییییییییش بازم که پستی نیست!!!!
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
22 تیر 92 16:07
دوست بزرگوار مامان دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
مامان مليكا
29 تیر 92 12:24
بعضي اوقات مامانا سرشون شلوغه ، اشكال نداره دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون ميشم بعد از اينكه كد رو پيامك كردين بهم اطلاع بدين منظورم تو وبلاگشه http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
تبادل لينک
10 تیر 93 19:01
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ------
نی نی عکس
29 مهر 93 22:24
ماشاالله چه بچه نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم. http://www.niniaxs.ir/
ساسان اس ام اس
6 آبان 93 17:27
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دو قند عسل می باشد