دو قند عسل

جشن با سوادی

1390/3/4 3:33
نویسنده : مامان
309 بازدید
اشتراک گذاری

  آقا دانیال عزیز ما، با موفقیت کلاس اولش رو به پایان رسوند. ۲۱ اردیبهشت جشن با سوادی براشون گرفتن و اونارو به تالار سیمرغ بردند و بعد از ناهار بهشون هواپیما جایزه دادند. اما اجازه ندادند مامانا باهاشون برن تا حداقل چند تا عکس ازشون بگیرن، اما چند تا از عکسهای کلاس اولش رو پایین میذارم تا ببینید. با شروع شدن تعطیلات دانیالی، حوصله ی آقا پسر گل منم همه ش سر میره به همین خاطر، آقا دانیال گل به کلاس نقاشی و زبان میره ولی بازم خیلی غرغر میکنه. راستی پارسا جون پسرخاله ی دانیال و امیر رضا همسایه مون هم با دانیال به کلاس نقاشی میرن خدا به داد معلمشون برسه!

دیگه دارم خیلی مامان میشم، هنوز با یه بچه آدم زیاد حس مادر بودن رو نمیکنه و هنوز شر و شور دوره ی مجردی رو داره اما حالا کم کم دارم احساس مامانای واقعا مامان رو می کنم

 

 همیشه این وب رو برای دانیال نوشتم ، حالا نمیدونم چطوری باید شروع کنم برای صحبت کردن با نی نی کوچولویی که توی راه دارم. روز ۱۶ اسفند فهمیدم که یه گوگولی مگولی توی راه دارم و دانیال و باباش خیلی ذوق کردن این سه چهار ماه رو همه ش توی استرس گذروندم، آخه خیلی آبله مرغان شایع شده بود و من تا به حال نگرفتم، اما حالا با تعطیل شدن مدارس خیالم کمی راحت تر شده. هنوز نمیدونم تو عزیز دلم دختری یا پسر یه روز اسمت آویساست و روز دیگه ایلیا ... اما هر چی که هستی قدمت مبارکه و تو دل ما سه تا جا داری، خیلی خیلی انتظار اومدنت رو می کشیم، ایشالله که سالم باشی قربونت برم 

 

  

Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

 Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

 

 

 Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دو قند عسل می باشد